If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
При 140-160 км/ч надали маслото стои в картера
Колкото до датчика - не мога да кажа кое е най-подходящото място
все има и в картера, за да може да смучи маслената помпа
а в този случай може и датчика да остава на сухо, т.е. нивото на маслото да пада дотолкова, че положението на датчика да остава над него и да не дава верни показания
трябва да се провери
Темата е стара,но по-добре тука да не отварям нова.Искам на мойта 156ца 2.4 да и сложа един датчик за температурата на маслото,на картера ли да го сложа възможно най-ниско или някъде другаде и колко пари вървят целият комплект.Сложно ли се сменява часовника със уредчето за температура и тоя мотор има ли си радиаторче,защото разбрах,че тая серпентина зад бронята е за хидравликата?
Темата е стара,но по-добре тука да не отварям нова.Искам на мойта 156ца 2.4 да и сложа един датчик за температурата на маслото,на картера ли да го сложа възможно най-ниско или някъде другаде и колко пари вървят целият комплект.Сложно ли се сменява часовника със уредчето за температура и тоя мотор има ли си радиаторче,защото разбрах,че тая серпентина зад бронята е за хидравликата?
Аз колега съм си сложил датчик за темп на маслото на мястото на пропката, но не смятам че е удачно, защото не отчита адекватно, а със закъснение движението на темп на маслото. Първоначално мислях да го сложа до масления филтър (както много лесно се слага на 1.9 ЖТДтата) но при мен (140к.с съм) много неблагоприятно ми стои компресора на климатика най-отпред и все още не съм намери вариянт да достигна до там. Ако има някой който е решил този проблем да напише
Иначе аз лично съм с един от най-ефтините уреди и датчици (50лв макс) и съм го поставил отстряни на А колоната ми.
И мойта е 140 коня,четох и аз в някакъв сайт,че на мястото на пробката не е оферта,но не знам дали е удачно да се разпробие картера и странично някъде по средата на него да се постави 'датчика' .Иначе според мен мисля че,налягането на маслото и температурата определено трябва да ги наблюдавам,защото видях кво ставаше на Калояново,а и аз честичко си я настъпвам ...
Не е ли по добре информативно за драивера да има датчик за налягане на маслото апропо като се вдига температурата по датчика за температура то и тумпературата на маслото се вдига няма как да е по ниска.Радиатор за маслото със подходящи размери ще помогне за запазване на маслото
Не е ли по добре информативно за драивера да има датчик за налягане на маслото апропо като се вдига температурата по датчика за температура то и тумпературата на маслото се вдига няма как да е по ниска.Радиатор за маслото със подходящи размери ще помогне за запазване на маслото
Ако те разбрах правилно,като се вдигне темп. на водата следва,че и темп. на маслото се повишава,което е логично,но мисля,че не е проблем водата да ми е примерно малко над 90 градуса,а в същия момент маслото да ми е 100 и...Първо искам да видя при мойто каране колко градуса достига маслото и тогава евентуално да мисля за маслен радиатор,аз даже бях учуден като разбрах,че тая серпентина на 2.4 жтд 140 к.с. е за охлаждане на хидравличното масло
Температурата на маслото е винаги над водната температура с поне 20 градуса на мен лично ми допада повече уред за налягане на маслото наи малко че за по него се ориентирам като слезе налягането от 3 бара примерно на 2 бара значи може да се дава газ.Но като има мерак за маслен температурен датчик браво
Температурата на маслото е винаги над водната температура с поне 20 градуса на мен лично ми допада повече уред за налягане на маслото наи малко че за по него се ориентирам като слезе налягането от 3 бара примерно на 2 бара значи може да се дава газ.Но като има мерак за маслен температурен датчик браво
Е по принцип не е точно така както го каза ама айде
Първо двигателя загрява антифриза и от там антифриза загрява маслото! И ако караш нормално и спокойно температурата на маслото е по ниска от тази на антифриза, вече ако газираш е по висока, ама и е ясно защо
Нали като караш спокоино си слушаш там каквото слушаш радио,човека с паинерите и т.н. и не мислиш ще прегре е ли маслото това става като се дава газ тогава е зора за масло,двигател и всю
Температурата на маслото е винаги над водната температура с поне 20 градуса на мен лично ми допада повече уред за налягане на маслото наи малко че за по него се ориентирам като слезе налягането от 3 бара примерно на 2 бара значи може да се дава газ.Но като има мерак за маслен температурен датчик браво
За показване на налягането също съм съгласен,но като маслото стане на чорба задълже ли е да удари макс налягане??
Comment