Известие

Collapse
No announcement yet.

температура на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Ми на 155 датчика бил там забит - всъщност така са ми казвали, лично аз не съм виждал точното разположение.....
    Виж в Е-пера
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
      При 140-160 км/ч надали маслото стои в картера
      Колкото до датчика - не мога да кажа кое е най-подходящото място

      все има и в картера, за да може да смучи маслената помпа
      а в този случай може и датчика да остава на сухо, т.е. нивото на маслото да пада дотолкова, че положението на датчика да остава над него и да не дава верни показания
      трябва да се провери

      Comment


      • #33
        Възможно най долу ми е....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Темата е стара,но по-добре тука да не отварям нова.Искам на мойта 156ца 2.4 да и сложа един датчик за температурата на маслото,на картера ли да го сложа възможно най-ниско или някъде другаде и колко пари вървят целият комплект.Сложно ли се сменява часовника със уредчето за температура и тоя мотор има ли си радиаторче,защото разбрах,че тая серпентина зад бронята е за хидравликата?
          Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

          Alfonso 156 2.4 140 -new breed

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
            Темата е стара,но по-добре тука да не отварям нова.Искам на мойта 156ца 2.4 да и сложа един датчик за температурата на маслото,на картера ли да го сложа възможно най-ниско или някъде другаде и колко пари вървят целият комплект.Сложно ли се сменява часовника със уредчето за температура и тоя мотор има ли си радиаторче,защото разбрах,че тая серпентина зад бронята е за хидравликата?
            Аз колега съм си сложил датчик за темп на маслото на мястото на пропката, но не смятам че е удачно, защото не отчита адекватно, а със закъснение движението на темп на маслото. Първоначално мислях да го сложа до масления филтър (както много лесно се слага на 1.9 ЖТДтата) но при мен (140к.с съм) много неблагоприятно ми стои компресора на климатика най-отпред и все още не съм намери вариянт да достигна до там. Ако има някой който е решил този проблем да напише
            Иначе аз лично съм с един от най-ефтините уреди и датчици (50лв макс) и съм го поставил отстряни на А колоната ми.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

            Comment


            • #36
              И мойта е 140 коня,четох и аз в някакъв сайт,че на мястото на пробката не е оферта,но не знам дали е удачно да се разпробие картера и странично някъде по средата на него да се постави 'датчика' .Иначе според мен мисля че,налягането на маслото и температурата определено трябва да ги наблюдавам,защото видях кво ставаше на Калояново,а и аз честичко си я настъпвам ...
              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

              Comment


              • #37
                Не е ли по добре информативно за драивера да има датчик за налягане на маслото апропо като се вдига температурата по датчика за температура то и тумпературата на маслото се вдига няма как да е по ниска.Радиатор за маслото със подходящи размери ще помогне за запазване на маслото
                Амбицията е последното убежище на неудачника

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                  Не е ли по добре информативно за драивера да има датчик за налягане на маслото апропо като се вдига температурата по датчика за температура то и тумпературата на маслото се вдига няма как да е по ниска.Радиатор за маслото със подходящи размери ще помогне за запазване на маслото
                  Ако те разбрах правилно,като се вдигне темп. на водата следва,че и темп. на маслото се повишава,което е логично,но мисля,че не е проблем водата да ми е примерно малко над 90 градуса,а в същия момент маслото да ми е 100 и...Първо искам да видя при мойто каране колко градуса достига маслото и тогава евентуално да мисля за маслен радиатор,аз даже бях учуден като разбрах,че тая серпентина на 2.4 жтд 140 к.с. е за охлаждане на хидравличното масло
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                    Не е ли по добре информативно за драивера да има датчик за налягане на маслото
                    Ми за някой хора си е просто направо задължително.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Температурата на маслото е винаги над водната температура с поне 20 градуса на мен лично ми допада повече уред за налягане на маслото наи малко че за по него се ориентирам като слезе налягането от 3 бара примерно на 2 бара значи може да се дава газ.Но като има мерак за маслен температурен датчик браво
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                        Температурата на маслото е винаги над водната температура с поне 20 градуса на мен лично ми допада повече уред за налягане на маслото наи малко че за по него се ориентирам като слезе налягането от 3 бара примерно на 2 бара значи може да се дава газ.Но като има мерак за маслен температурен датчик браво
                        Е по принцип не е точно така както го каза ама айде
                        Първо двигателя загрява антифриза и от там антифриза загрява маслото! И ако караш нормално и спокойно температурата на маслото е по ниска от тази на антифриза, вече ако газираш е по висока, ама и е ясно защо
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          Нали като караш спокоино си слушаш там каквото слушаш радио,човека с паинерите и т.н. и не мислиш ще прегре е ли маслото това става като се дава газ тогава е зора за масло,двигател и всю
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                            Температурата на маслото е винаги над водната температура с поне 20 градуса на мен лично ми допада повече уред за налягане на маслото наи малко че за по него се ориентирам като слезе налягането от 3 бара примерно на 2 бара значи може да се дава газ.Но като има мерак за маслен температурен датчик браво
                            За показване на налягането също съм съгласен,но като маслото стане на чорба задълже ли е да удари макс налягане??
                            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                              За показване на налягането също съм съгласен,но като маслото стане на чорба задълже ли е да удари макс налягане??
                              Като стане на чорба налягането ще бъде на мин, а не на макс.
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                Като стане на чорба налягането ще бъде на мин, а не на макс.
                                Еми точно за тва искам да виждам темп. на маслото за да укротя страстите преди да стане на чорба и да почне да пада налягането на маслото
                                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                                Comment

                                Working...
                                X